باربری جنت آباد

 

باربری جنت آباد 

باربری جنت آباد جابه جا بار با داشتن چندین سال تجربه در زمینه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه در تهران به ویژه جنت آباد توانسته رضایت مشتریان خود را به طور کامل بدست آورد و با فراهم نمودن تمامی خدمات باربری اعم از بسته‌بندی تخصصی، حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم و وسایل سنگین و حساس، تجهیزات و ماشین‌های حمل بار مطمئن و مشاوره‌های تخصصی از لحظه تصمیم ‌گیری شما تا جابه جایی پله به پله، می‌تواند یک حمل بار با کیفیت و بدون استرس را از مبدا تا مقصد برای مشتریان گرامی به انجام رساند.

باربری جنت آباد یکی از با سابقه ‌­ترین شرکت‌های باربری در منطقه غرب استان تهران می­‌باشد که توانسته است با تضمین کیفیت؛ رضایت شما شهروندان گرامی و محترم را در طول یک دهه فعالیت و انجام خدمات باربری، جلب نماید. شرکت باربری جنت آباد با دارا بودن مجوز اتحادیه آماده ارائه خدمات باربری و اسباب کشی در تهران به شهروندان عزیز به صورت حمل ونقل داخل شهری و بین شهری است.

همکاران ما در اتوبار جنت آباد به منظور تسهیل امور باربری شما عزیزان همواره تلاش نموده که با یک برنامه ریزی دقیق تمام خدمات باربری اعم از بسته بندی ، حمل وجا بجایی اثاثیه ها و تحویل سالم آن در مقصد را فراهم نماید. ما در شرکت باربری جنت آباد تمام امکانات و تجهیزات مناسب و همچنین پرسنل حرفه ای و توانمند در تمام زمینه های اثاث کشی را در اختیار داریم و هر ساله توانسته ایم نشان اعتماد و افتخار را از شما مشتریان گرامی دریافت کنیم. باربری درجنت آباد با استفاده از پرسنل مجرب در حمل و نقل آرامش را به شما هدیه می دهد.


اتوبار و باربری جنت آباد 

شاید خیلی از شهروندان عزیز اسباب کشی را کابوس می‌دانند اما با کمک و مشاوره ما این کابوس را به یک خاطره شیرین تبدیل کنید و در سریعترین زمان ممکن با یک برنامه‌ریزی دقیق، یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر را برای شما فراهم می‌شود. شرکت باربری جنت آباد به منظور رفاه حال شهروندان بزرگوار خدمات باربری را به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و بصورت صفر تا صد ارائه مینماید و همواره به دنبال انجام یک اسبابکشی سهل و آسان و بدون دغدغه بصورت کامل و با کیفیت بالا برای شما شهروندان گرامی بوده است. فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات همکاران ما در اتوبار و باربری جنت آباد است:

  • بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم .
  •  حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
  • ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
  • حمل و جابجایی مبل 
  • کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
  • ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
  • استفاده از ماشین‌های حمل بار  لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
  • بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
  •  بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.
  • تهیه انواع باکس‌ها و سبدهای محکم (لایف پک، رگال‌دار، ۵ لایه)
  • کارگران متخصص و آموزش دیده در زمینه بسته‌بندی جابه‌جایی لوازم.
  • استفاده از چسب‌های محکم مخصوص بسته بندی و ضربه‌گیرهای پوششی در داخل و خارج از باکس‌های بسته بندی
  • حمل و جابجایی گاوصندوق.

ارتباط با سایت باربری جنت آباد :

https://jabejabar.com/pick-up-truck-in-janatabad/

https://bit.ly/2mOeSHr

 

کرایه وانت بار در باربری جنت آباد 

 

وانت بار جنت آباد به طور اختصاصی و سالهاست که حمل بار و اسباب کشی را در منطقه جنت آباد تهران انجام میدهد و به علت داشتن سابقه فعالیت فراوان در جنت آباد ، این منطقه را به خوبی میشناسد و میتواند بار شما را در سریع ترین زمان ممکن و از بهترین و نزدیک مسیر به مقصد برسد.

 

کارگر اسباب کشی و حمل بار در باربری جنت آباد 

باربری جنت آباد – جابه جا بار در جنت آباد علاوه بر داشتن بهترین وانت بار در این منطقه ، بهترین کارگر اسباب کشی را نیز دارد ، کارگر اسباب کشی در باربری جنت آباد کار خودرا بسیار حرفه ای و تمیز و باقیمت منصفانه انجام میدهند و لوازم شما را در نهایت ایمنی و سلامت جا به جا میکنند . برای رزرو خدمات حمل بار در جنت آباد میتوانید با شماره 1777 تماس بگیرید.

 

 

 

تلفن تماس باربری جنت آباد :

1777

بدون پیش شماره در تهران


۴۴۳۲۴۰۵۰
۴۴۷۴۱۹۶۶
۴۴۶۰۱۵۷۲

02188372002

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد