خرید ویلا در شمال - خرید ویلا ارزان در شمال- خرید ویلا لوکس در شمال

خرید ویلا در شمال -  خرید ویلا ارزان در شمال- خرید ویلا لوکس در شمال

شمال یکی از مناطق دل انگیز ایران است. در بعضی از ماه‌های سال شمال، بهشت ایران است و خیلی از هم وطنان برای سفر و استراحت چند روز به شمال میروند.

باتوجه به رفت و امد و زیاد  به شمال خیلی از هم وطنان عزیز قصد خرید ویلا در شمال را دارند که هنگام سفر به شمال از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشند و از مناظر زیبا شمال لذت کافی را ببرند.

باتوجه به این قضیه توضیحات مختصری درباره مناطق جذاب و دیدنی شمال آورده‌ایم تا عزیزانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند آشنایی بیشتری نسبت به مناطق جنگلی و ساحلی داشته باشند و بتوانند بهترین انتخاب را بکنند.


اگر به دنبال یک ویلا قیمت مناسب و ویلا لوکس و زیبا با ویویی عالی در شمال هستید میتوانید با مراجعه به https://bit.ly/2nPrv5d ویژگی های خرید ویلا ارزان در شمال را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید

یکی از مناطق دل انگیز شمال فریدون کنار است

از شهرهای کناره ساحل خزر است که در میان شهرهای آمل، بابل، بابلسر و محمود آباد قرار گرفته است. این شهر با ساحل ماسه ای به امتداد ۱۰ کیلومتری که دارد از قدیم الایام مکانی برای تفریح بوده است و هم اکنون به خاطر محیط زیست درنای مشهور سیبری به نام امید مشهورتر شده است. منطقه های تاریخی و قدیمی شهر به نام های دامگاه پرندگان ازباران و سوته پل دیدن دارند. زمین های شالیزاری منطقه به همراه بازار بزرگ ماهی فروشان، باغ پرندگان و پارک های جنگلی مانند زاهدکلا و سوته از دیدنی های فریدون کنار هستند.

جدای از مناطق دیدنی شهر، تالاب فریدون کنار ارزش زیست محیطی بسیار بالایی داشته و همه ساله میزبان پرندگان مهاجر مختلفی است. این تالاب با قوهای وحشی زیباتر از همیشه می شود.

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید و فریدون کنار انتخاب شماست برای دیدن ویلاهای مورد فروش در این منطقه به سایت خرید ویلا شمال با املاک موسوی، مرکز فروش ویلاهای شمال سر بزنید تا با قیمت مناسب صاحب ویلا خوب و با محیط عالی شوید.

یکی دیگر از مناطق جذاب شمال که مناظر زیبای جنگلی را به نمایش در می‌آورد شهر نو و جاذبه‌های اطرافش است. اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید یک منطقه زیبا و به شدت رویایی است.

شهر نور یا سولده قدیم یکی از شناخته شده ترین و بهترین مناطق شمال ایران برای سفر است و خانواده ها و جوانان در تمام طول سال، به سمت این شهر رهسپار می شوند. این شهر ساحلی در کنار دریای خزر قرار گرفته و در اطرافش منطقه های گردشگری بسیاری دارد. جدای از ساحل آن که معروف بوده، در سمت جاده شهر نور به چمستان با پارک جنگلی کپشل روبرو خواهید بود.

همچنین اگر کمی به درون جنگل پیشروی کنید، می توانید دریاچه الیمالات و آبشار آب پری را هم ببینید. آبشار آب پری در ۵ کیلومتری شهر نور است. دریاچه الیمالات هم تا نور حدود ۸ کیلومتر فاصله دارد. آبشار سیسنگان، حرام او و ونوش به همراه روستای یوش با خانه زیبای نیمایوشیج از دیگر مناطق توریستی اطراف شهر نور هستند.

در کنار شهر هم کاخ تمیشان و پارک جنگلی نور را برای بازدید انتخاب کنید.

دو منطقه زیبا شمال که یکی ساحلی و دیگری جنگلی بود را معرفی کردیم برای خرید ویلا لوکس در شمال با amlakmosavi.com ارتباط بگیرید و با مشاهده ویلاهای بیشتر در مناطق مختلف شمال انتخاب های خود را بررسی کنید.

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد